Już ponad 700 tys. klientów PGE Obrót otrzymuje faktury w formie elektronicznej. Bardzo chętnie korzystają z tego rozwiązania gospodarstwa domowe, a także firmy. Coraz częściej decydują się na nie także samorządy, których umowa na energię składa się z wielu punktów poboru energii na terenie miasta, gminy czy powiatu.

Jako odpowiedzialny sprzedawca energii, stawiający na zrównoważony rozwój, promujemy proekologiczne produkty i usługi wśród naszych Klientów. Dla takich podmiotów jak samorządy, PGE eFaktura to duża wygoda i większy komfort w zarządzaniu dokumentacją. W  bezpośredniej komunikacji z tą grupą Klientów podkreślamy również łatwość aktywacji elektronicznej faktury. Troska o środowisko naturalne oraz rozwój ekologicznych rozwiązań, również tych opartych o nowoczesne, cyfrowe kanały kontaktu, to element nowej strategii Grupy PGE i ważny kierunek działań PGE Obrót – mówi Mariusz Rędaszka, wiceprezes zarządu PGE Obrót.

W specjalnej korespondencji oraz w rozmowach telefonicznych przedstawiciele samorządów otrzymują szczegółowe informacje, jak korzystać z tego rozwiązania. Jest to szczególnie ważne w przypadku tzw. jednostek nadrzędnych i jednostek podległych o tym samym numerze NIP. W takim wypadku elektroniczne faktury mogą trafiać na wspólny adres e-mail lub odrębne adresy jednostek podległych. Po wyrażeniu zgody na PGE eFakturę opiekunowie Klientów dopełnią formalności niezbędnych do sprawnego uruchomienia i korzystania z nowego rozwiązania.

Spółka podkreśla w korespondencji do samorządów, że PGE eFaktura nie tylko pozwala na łatwiejszą archiwizację dokumentów, dając do nich swobodny dostęp w każdej chwili. To także oszczędność czasu i bezpieczeństwo oraz stała kontrola nad wydatkami.

pgeobrot_site