Do tej pory Klienci PGE Obrót chcąc podpisać umowę bez wychodzenia z domu mogli korzystać z profilu zaufanego i podpisu kwalifikowanego. Spółka wprowadziła możliwość dodatkowego wyboru i skorzystania z platformy internetowej, za pomocą której Klienci szybko i sprawnie zrealizują proces zawarcia umowy.

- Rozwój elektronicznych kanałów zdalnych i prowadzenie procesów sprzedażowych online to konkretne oczekiwania ze strony Klientów. Stopniowo i konsekwentnie wprowadzamy kolejne elementy w zakresie cyfryzacji naszej podstawowej działalności. Realizujemy w ten sposób również strategię rozwoju Grupy PGE, zgodnie z którą budujemy dla naszych Klientów nowoczesne i wygodne produkty oraz usługi. Analizujemy i elastycznie modyfikujemy procesy biznesowe, tak aby przebiegały one jak najbardziej efektywnie po stronie Spółki, ale przede wszystkim, żeby były przyjazne dla naszych Klientów – mówi Grzegorz Butrym,  dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót.

Jak to działa? Na stronie internetowej Spółki dostępny jest elektroniczny formularz https://pge-obrot.pl/formularze/formularz-zawarcia-umowy, w którym Klienci podają niezbędne informacje takie jak przyczyna zawarcia nowej umowy czy też dane dotyczące punktu poboru energii.

Jednym z końcowych elementów tego e-formularza jest podanie sposobu zawarcia umowy: korespondencyjnie, przez profil zaufany, podpis kwalifikowany bądź za pośrednictwem platformy elektronicznej. Wybranie wygodnej i bezpiecznej platformy elektronicznej nie wymaga podawania przez Klienta żadnych dodatkowych danych. Wystarczy tylko numer telefonu i adres e-mail.

pgeobrot_site