To proste! Możesz to zrobić w wybrany przez siebie sposób:

  • Skontaktuj się z Infolinią PGE (+48) 422 222 222
  • Załóż konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK https://ebok.gkpge.pl/ i uruchom usługę wyrażając zgodę w zakładce Ustawienia -> Moje zgody
  • Uruchom usługę PGE eFaktura na stronie https://moje.bm.pl/e-faktura/pge/#/
  • Zeskanuj uzupełniony Formularz wyrażenia/odwołania zgody na wystawienie i udostępnienie usługi PGE eFaktura, a następnie prześlij go na adres e-mail: serwis@gkpge.pl.
  • Prześlij wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów
  • Złóż wypełniony Formularz wyrażenia/odwołania zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.