Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
 

To proste! Możesz to zrobić w wybrany przez siebie sposób:

  • Skontaktuj się z Infolinią PGE (+48) 422 222 222
  • Załóż konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK https://ebok.gkpge.pl/ i uruchom usługę wyrażając zgodę w zakładce Ustawienia -> Moje zgody
  • Uruchom usługę PGE eFaktura na stronie www.bm.pl/e-faktura/pge
  • Zeskanuj uzupełniony Formularz wyrażenia/odwołania zgody na wystawienie i udostępnienie usługi PGE eFaktura, a następnie prześlij go na adres e-mail: serwis@gkpge.pl.
  • Prześlij wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów
  • Złóż wypełniony Formularz wyrażenia/odwołania zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.
pgeobrot_site