27 stycznia 2012 roku, PGE Obrót S.A. otworzyła nowy Punkt Sprzedaży w Rzeszowie. Placówka w centrum handlowym Millenium Hall czynna jest od poniedziałku do soboty w godz. 10-19, a w niedziele w godz. 10-18.

 

Nowy Punkt Sprzedaży PGE Obrót S.A.
27 stycznia 2012 roku, PGE Obrót S.A. otworzyła nowy Punkt Sprzedaży w Rzeszowie. Placówka w centrum handlowym Millenium Hall czynna jest od poniedziałku do soboty w godz. 10-19, a w niedziele w godz. 10-18.
W nowym Punkcie Sprzedaży można uzyskać informacje na temat obowiązujących taryf, zawierać umowy i sporządzać aneksy, a także dowiedzieć się więcej o produktach, usługach oraz najnowszych promocjach.
- Do tej pory klienci PGE Obrót S.A. z tego regionu mogli korzystać z usług Biura Obsługi Klienta znajdującego się w Rzeszowie, przy ul. 8 Marca 4. Teraz propozycja Spółki jest szersza. Nowy Punkt w Millenium Hall to przykład zmiany modelu funkcjonowania obsługi klienta w PGE Obrót S.A. Dostosowujemy się do warunków rynku i oczekiwań odbiorcy energii elektrycznej – mówi Krzysztof Muszyński, dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Klientów PGE Obrót S.A.
PGE Obrót S.A. przypomina, że 2 listopada 2011 r. wprowadziła także nowe godziny pracy swoich pozostałych placówek. Biura Obsługi Klienta w Warszawie (teren), Łodzi, Radomiu, Kielcach, Rzeszowie, Białymstoku, Lublinie i Zamościu są czynne w dni robocze w godz. 8-19. Pozostałe biura (punkty) obsługują klientów w godz. 8- 17.
- Podejmując tego rodzaju działania chcemy, żeby klient wiedział, że jesteśmy do jego usług. Od momentu, gdy zdecyduje się skorzystać z naszej oferty, aż do chwili, gdy zapozna się z kompleksową obsługą posprzedażową – mówi Lucjan Beźnicki, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

 

 

Na zdjęciu: Lucjan Beźnicki, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.