1. Elektroniczne biuro PGE eBOK – w tym celu wystarczy:
  • zarejestrować się na stronie www.ebok.gkpge.pl
  • powiązać profil PGE eBOK z kontem rozliczeniowym używając numeru Klienta, numeru PESEL (NIP dla firm), kwoty ostatniej faktury
  • po zalogowaniu do konta w PGE eBOK (lub uruchomieniu aplikacji mobilnej PGE mBOK) wybrać przycisk „Doładuj licznik” i wskazać kwotę doładowania dla danej strefy Całodobowa,  Dzienna, Nocna
  • dokonać płatności poprzez operatorów PayU, Blue Media lub Przelewy 24
  • po otrzymaniu komunikatu na email odczytać kod w zakładce „Sprawy” -> „Archiwum spraw” klikając w przycisk „Szczegóły”

        2. Automatyczne zgłaszanie pod nr 422 22 123 (bez połączenia z konsultantem) wpisując za pomocą klawiatury telefonu:

  • nr identyfikacyjny z faktury
  • 4 ostatnie cyfry numeru PESEL (Strony umowy/Pełnomocnika)
  • kwotę zakupu dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna
  • numer  swojego telefonu komórkowego bądź stacjonarnego (kierunkowy + właściwy numer)
  • konsultant odeśle kod do licznika  SMS-em lub oddzwoni na wskazany numer stacjonarny.

       3. Formularz na stronie www.pge-obrot.pl/formularze/formularz-zakupu-energii-do-licznikow-przedplatowych

Przypominamy, że aby zachować ciągłość w dostawie energii elektrycznej należy:

  • monitorować dostępny limit energii na liczniku przedpłatowym,
  • zabezpieczyć „rezerwową” porcję energii lub odpowiednio wcześnie wykonać zgłoszenie w celu uzyskania kodu, gdyż sama wpłata środków poza kanałem PGE eBOK nie jest równoznaczna z wygenerowaniem kodu, 
  • realizować wpłaty z wyprzedzeniem z uwagi na czas księgowania środków na indywidualnym koncie rozliczeniowym.