Większość spraw związanych z energią elektryczną, klienci PGE Obrót mogą zrealizować bez konieczności wychodzenia z domu, korzystając z kanałów zdalnych:

Sprzedaż kodów do liczników przedpłatowych nadal odbywa się wyłącznie zdalnie.

Również PGE Dystrybucja zachęca do korzystania ze zdalnych form kontaktu – poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej oraz telefonów. Złożenie wniosku o przyłączenie nowego odbiorcy energii elektrycznej do sieci PGE Dystrybucja możliwy jest poprzez portal nowych odbiorców (PNO) umieszczony na stronie internetowej spółki.

Stacjonarne Biura Obsługi Klienta są otwarte od godz. 8.00 do godz. 16.00.

Dla zachowania bezpieczeństwa klientów i pracowników, PGE wprowadziła zasady obsługi zgodne z zaleceniami administracji państwowej:

  • obowiązek zakrywania ust i nosa,
  • obowiązek dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi,
  • obowiązek zachowania bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych osób,
  • wewnątrz BOK może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi.