1. Zadzwoń na  422 222 123

Zostaw automatyczne zamówienie wpisując za  pomocą klawiatury telefonu:

·         Nr identyfikacyjny z faktury

·         4 ostatnie cyfry numeru PESEL

·         kwotę zakupu dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

·         numer  swojego telefonu, komórkowy bądź stacjonarny (kierunkowy + właściwy numer)

Konsultant odeśle kod do licznika  SMS-em lub oddzwoni na  wskazany numer.

 

2.  W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta eBOK

·         Zarejestruj się na stronie www.ebok.gkpge.pl

·         powiąż profil eBOK z kontem rozliczeniowym używając numeru Klienta, numeru PESEL (NIP dla firm), kwoty ostatniej faktury

·         Po zalogowaniu wybierz przycisk „Doładuj licznik” i wybierz kwotę doładowania dla danej strefy Całodobowa, Dzienna, Nocna

·         Dokonaj płatności poprzez operatorów PayU, Blue Media lub Przelewy 24

·         Po otrzymaniu komunikatu na email, odczytaj kod w zakładce „Sprawy” -> „Archiwum spraw” klikając w przycisk „Szczegóły”

 

3. Formularz na stronie www.pge-obrot.pl/formularze/formularz-zakupu-energii-do-licznikow-przedplatowych

Przypominamy, że aby zachować ciągłość w dostawie energii elektrycznej należy:

  • monitorować dostępny limit energii na liczniku przedpłatowym,
  • zabezpieczyć „rezerwową” porcję energii lub odpowiednio wcześnie wykonać zgłoszenie w celu uzyskania kodu, gdyż sama wpłata środków poza kanałem PGE eBOK nie jest równoznaczna z wygenerowaniem kodu, 
  • realizować wpłaty z wyprzedzeniem z uwagi na czas księgowania środków na indywidualnym koncie rozliczeniowym.