Aby założyć swoje konto w profilu eBOK wejdź na stronę www.ebok.gkpge.pl i wybierz: Zarejestruj się.

Wypełnij formularz rejestracyjny (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy), utwórz hasło do profilu i zaakceptuj Regulamin serwisu eBOK.

Aby dokończyć proces aktywacji profilu kliknij w link aktywacyjny, który został wysłany w wiadomości e-mail. Link jest ważny przez 48 godzin.

rejestracja.jpg

 

Powiązanie konta rozliczeniowego

Po pomyślnej aktywacji konta eBOK należy zalogować się danymi utworzonego profilu i nadanym przez
siebie hasłem. Upewnij się, że posiadasz niezbędne dane*, gdyż będą potrzebne w procesie powiązania profilu eBOK z kontem rozliczeniowym własnej umowy. W przypadku wątpliwości skorzystaj z Pomocy, umieszczonej na ekranie.

Wybierz typ Klienta i wprowadź dane oraz potwierdź, że jesteś stroną umowy lub jesteś uprawniony do zarządzania kontem powiązanym z wprowadzanymi danymi.

Po weryfikacji poprawności danych (do 24h) na adres e-mailowy profilu otrzymasz wiadomość informującą o statusie powiązania konta rozliczeniowego.

* Numer Klienta, który znajdziesz na fakturze, PESEL – jeśli jesteś Klientem indywidualnym, NIP – jeśli jesteś Klientem biznesowym, oraz wartość należności do zapłaty z ostatniej faktury. Jeśli nie posiadasz numeru PESEL i wybierzesz formularz wiązania o typie „obcokrajowiec”, oczekuj na kontakt e-mailowy.

 

logowanie0.jpg
Uwaga: Jeśli napotkałeś jakiekolwiek trudności, prosimy zgłoś problem pod adresem e-mailowym serwis@gkpge.pl lub skontaktuj się z nami za pomocą infolinii eBOK Pomoc pod numerem telefonu (+48) 422 222 298 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.