Nie zostawiamy Klientów bez opieki, realizując pracę w sposób zdalny, jednocześnie ograniczając proces obsługi wyłącznie do najpilniejszych spraw, gwarantujących zachowanie ciągłości dostaw energii. 

W tematach zawarcia umowy na sprzedaż energii i sprawach związanych z przerwami w dostawach, należy kontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, dzwoniąc na numer 422 222 222, albo mailowo, wysyłając wiadomość na adres serwis@gkpge.pl. Sprzedaż kodów do liczników przedpłatowych odbywa się pod specjalnie wyodrębnionym numerem telefonu 422 222 123.

Jednocześnie przypominamy, że większość spraw można zrealizować za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, które umożliwia m. in.:

·        zawarcie nowej umowy

·        podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach 

·        kontrolę bieżącego salda płatności obsługę płatności elektronicznych 

·        modyfikację danych w obecnie posiadanej umowie 

·        kontakt na wybrany temat poprzez formularz 

Konto można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli klient nie pamięta swojego numeru czy kwoty z ostatniej faktury, pomoc uzyska na Infolinii PGE dostępnej pod numerem 422 222 298. Następnie jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

O wszelkich dalszych zmianach będziemy Państwa informować bieżąco na stronie www.pge-obrot.pl oraz www.gkpge.pl.

Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie w zakresie wspólnej odpowiedzialności wobec tej trudnej i nadzwyczajnej sytuacji, a także dbania o zdrowie nas i naszych bliskich.

Czasowe ograniczenia w pracy zostały wprowadzone również w Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego, czyli w placówkach należących do spółki PGE Dystrybucja.

Do 27 marca 2020 r. obsługa klientów PGE Dystrybucja odbywać się będzie za pośrednictwem:

  • poczty tradycyjnej – korespondencję należy kierować na adres Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej (https://pgedystrybucja.pl/kontakt)
  • poczty elektronicznej – korespondencję należy kierować na adres email Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej (https://pgedystrybucja.pl/kontakt)
  • telefonicznie – w przypadku spraw pilnych spółka prosi o kontakt telefoniczny z pracownikiem Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej w celu umówienia spotkania w dogodnym terminie (https://pgedystrybucja.pl/kontakt)

Jednocześnie PGE przypomina, że składanie wniosków o przyłączenie nowych odbiorców energii elektrycznej  do sieci PGE Dystrybucja możliwe jest do przeprowadzenia za pomocą strony internetowej spółki:  https://pgedystrybucja.pl/przylaczenia/przylaczenia-online

Wszelkie sprawy związane z przerwami w dostawach energii elektrycznej należy zgłaszać pod alarmowym numerem telefonu 991 (aglomeracja warszawska:  22 340 41 00).

Przydatne linki:

Adresy Punktów Obsług Klienta Dystrybucyjnego https://pgedystrybucja.pl/kontakt/lista-punktow-obslugi-klienta-dystrybucyjnego-w-pge-dystrybucja-s.a 
Adresy i telefony Rejonów Energetycznych https://pgedystrybucja.pl/kontakt

pgeobrot_site