Nowy wygląd PGE eBOK
Dlaczego warto korzystać z PGE eBOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to narzędzie wygodne, bezpieczne i ekologiczne. Nie musisz przychodzić do stacjonarnej placówki, ponieważ w PGE eBOK zrealizujesz większość spraw związanych z zakupem prądu, w tym m.in.:
- wygodnie opłacisz faktury,
- podasz stan licznika,
- kupisz energię do licznika przedpłatowego,
- sprawdzisz historię zużycia oraz historię wpłat,
- zapoznasz się z naszymi aktualnymi ofertami i usługami,
- zmienisz dane umowne.
Moje PGE, czyli elektroniczne biuro w telefonie
Warto korzystać również z mobilnej wersji eBOK, czyli aplikacji Moje PGE. Dzięki niej w każdym miejscu i każdej porze będziesz miał pod kontrolą wszystkie informacje związane z Twoją umową na prąd. Wystarczy, że pobierzesz darmową aplikację na swój smatfon i zalogujesz się danymi, które używasz w eBOK.