Nowy wygląd PGE eBOK

30.06.2023
Strona główna PGE eBOK

Od 23 czerwca 2023 r. PGE eBOK jest dostępny w odświeżonej wersji. Nowa, przejrzysta szata graficzna serwisu jest spójna z kolorystyką Grupy PGE.

Funkcjonalności serwisu pozostają bez zmian.

 

Dlaczego warto korzystać z PGE eBOK?

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to narzędzie wygodne, bezpieczne i ekologiczne. Nie musisz przychodzić do stacjonarnej placówki, ponieważ w PGE eBOK zrealizujesz większość spraw związanych z zakupem prądu, w tym m.in.:

  • wygodnie opłacisz faktury,
  • podasz stan licznika,
  • kupisz energię do licznika przedpłatowego,
  • sprawdzisz historię zużycia oraz historię wpłat,
  • zapoznasz się z naszymi aktualnymi ofertami i usługami,
  • zmienisz dane umowne.

Przejdź do PGE eBOK

 

Moje PGE, czyli elektroniczne biuro w telefonie

Warto korzystać również z mobilnej wersji eBOK, czyli aplikacji Moje PGE. Dzięki niej w każdym miejscu i każdej porze będziesz miał pod  kontrolą wszystkie informacje związane z Twoją umową na prąd. Wystarczy, że pobierzesz darmową aplikację na swój smatfon i zalogujesz się danymi, które używasz w eBOK.

Sprawdź aplikację Moje PGE