Aktualności
Filtry
PGE Obrót, spółka z Grupy PGE odpowiedzialna za sprzedaż energii, wprowadziła nową promocyjną ofertę dla gospodarstw domowych. W ramach oferty „Przyszłość bez awarii. Oferta podstawowa z Fachowcem PC" skorzystać można z niższej stawki za energię elektryczną oraz pomocy fachowców z dodatkowym wsparciem informatyka w zakresie awarii sprzętu PC.
Certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie w zakresie satysfakcji ze współpracy konsumentów z firmami. PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, odpowiedzialna za sprzedaż energii do odbiorców, została doceniona w ten sposób po raz 10. z rzędu.
PGE Obrót, spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii, stale zachęca gospodarstwa domowe oraz firmy do skorzystania z oferty na instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii. Decydując się na realizację inwestycji, można skorzystać z aktualnych dotacji finansowych, w tym ogłoszonego w ostatnich dniach programu „Modernizacja gospodarstw rolnych w obszarze zielona energia” czy „Mój Prąd”.
W związku z remontem placówki BOK Otwock, obsługa Klientów realizowana będzie w tymczasowej lokalizacji OSD w Otwocku przy ul. Warszawskiej 27, wejście od ul. Chopina 17, 05-400 Otwock.
Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem naszych kanałów zdalnych:
- Infolinii 422 222 222 w godz. 8.00 - 17.00 (zakup energii przedpłatowej 422 222 123)
- e-maila serwis@gkpge.pl
- elektronicznego Biura Obsługi Klienta - PGE eBOK
- eFormularzy dostępnych na stronie www.gkpge.pl
PGE Obrót, spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą prądu do odbiorców końcowych, zachęca swoich Klientów do przejścia na PGE eFakturę i włączenie się w akcję charytatywną wspierającą Hospicjum Małego Księcia w Lublinie oraz Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci.
PGE otworzyła Biuro Obsługi Klienta w Janowie Lubelskim, gdzie w sierpniu br. został przez spółkę odtworzony rejon energetyczny. Nowa placówka zwiększy dostępność stacjonarnych Biur Obsługi Klienta PGE Obrót dla mieszkańców Janowa Lubelskiego i powiatów janowskiego, kraśnickiego, stalowowolskiego czy niżańskiego.
Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem naszych kanałów zdalnych:
- Infolinii 422 222 222 w godz. 8.00 - 17.00 (zakup energii przedpłatowej 422 222 123)
- e-maila serwis@gkpge.pl
- elektronicznego Biura Obsługi Klienta - PGE eBOK
- eFormularzy dostępnych na stronie www.gkpge.pl
Do 30 listopada 2022 r. samorządy, MŚP i podmioty użyteczności publicznej powinny złożyć oświadczenie dot. maksymalnej ceny prądu. PGE Obrót, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, wprowadziła możliwość elektronicznego złożenia oświadczenia, co pozwoli na szybsze zrealizowanie formalności. Jednocześnie, do końca listopada, spółka wydłużyła pracę Biur Obsługi Klienta.
W związku z pojawiającymi się licznymi pytaniami do Członków Wspierających TOE, w zakresie sprzedaży energii elektrycznej do samorządów, pragniemy zwrócić uwagę, że samorządy mają ustawowo zapewnioną ciągłość sprzedaży (dostaw) energii elektrycznej. Wszystkie samorządy po złożeniu oświadczeń mają też zagwarantowane ceny maksymalne za energię elektryczną, w wysokości 785 zł za MWh - bez względu na rodzaj zawartej umowy. Warunkiem skorzystania z ceny maksymalnej od 1 grudnia br. jest złożenie przez samorząd do 30 listopada br. oświadczenia. Jeżeli samorząd złoży oświadczenie w grudniu, cena maksymalna będzie obowiązywała od stycznia 2023 roku. Cena maksymalna w rozliczeniach z samorządem pojawi się zawsze w następnym miesiącu po złożeniu oświadczenia.