PGE Obrót z nowym podejściem do relacji z klientami

15.10.2025
pge-obrot-z-nowym-podejsciem-do-relacji-z-klientami_cx

PGE Obrót intensyfikuje działania w obszarze Customer Experience (CX). Firma stawia na jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb klientów, podnoszenie jakości obsługi oraz rozwój nowoczesnych narzędzi wspierających codzienny kontakt.   

Spółka powołała zespół Customer Experience, którego zadaniem jest definiowanie i monitorowanie standardów obsługi, wdrażanie rozwiązań poprawiających satysfakcję klientów oraz inicjowanie projektów rozwojowych w tym zakresie w całej organizacji.

Zgodnie ze strategiczną ambicją w zakresie obsługi klienta konsekwentnie wdrażamy zmiany wzmacniające rozwój kultury zorientowanej na klienta. Chcemy, by doświadczenia naszych klientów, zarówno biznesowych jak i indywidualnych, były pozytywne na każdym etapie kontaktu z firmą. Customer Experience staje się jednym z kluczowych filarów dalszego rozwoju naszej firmy – mówi Sebastian Janda, prezes zarządu PGE Obrót.

Działania w zakresie CX obejmują m.in.  transformację procesów i ścieżek klienckich, rozwój kanałów kontaktu, wdrażanie rozwiązań cyfrowych, analizę opinii klientów i bieżącą reakcję na identyfikowane potrzeby.

Nowe podejście do Customer Experience wpisuje się w szerzej zakrojony proces transformacji firmy, obejmujący rozwój usług, digitalizację i stałe podnoszenie jakości obsługi. 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=_xvEKZ5dSxQ