Aktualności
Filtry
PGE Obrót ogłasza loterię dla swoich klientów. Jej celem jest promocja elektronicznych rozwiązań dla klientów PGE m.in. eFaktury i elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Do wygrania jest samochód elektryczny, elektryczne rowery i hulajnogi. Akcja rozpoczęła się 10 czerwca i potrwa do 21 lipca br.
PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, po raz kolejny zorganizowała warsztaty dla klientów kupujących energię w trybie PZP. Wzięło w nich udział ponad 140 przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów administracji publicznej, uczelni oraz szpitali z całej Polski. Tematyka spotkania dotyczyła m.in. planowania postępowań przetargowych i kwestii rozliczania prosumentów.
7 maja 2024r. Rada Nadzorcza PGE Obrót S.A. podjęła uchwały o powołaniu nowych członków do Zarządu XI kadencji PGE Obrót S.A.
Do tegorocznej, 24. edycji „Lasów Pełnych Energii”, realizowanej przez Grupę PGE, włączyli się także pracownicy spółki PGE Obrót z centrali w Rzeszowie, a także z oddziałów w Lublinie i Skarżysku Kamiennej. Dzięki wspólnym działaniom w nadleśnictwach Głogów Małopolski, Kraśnik i Suchedniów pracownicy spółki wraz z rodzinami oraz szkołami posadzili łącznie ponad 3000 młodych sosen i buków.
PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, już jedenasty raz z rzędu została wyróżniona certyfikatem „Firma Przyjazna Klientowi”. PGE została doceniona za stabilność i bezpieczeństwo energetyczne, które gwarantuje największy koncern elektroenergetyczny w Polsce. W bezpośrednim kontakcie ze sprzedawcą energii z Grupy PGE klienci cenią przede wszystkim wysoki poziom i merytorykę obsługi.
Już ponad 2 miliony klientów PGE Obrót, spółki z Grupy PGE, wybrało elektroniczną fakturę od PGE. To wzrost o ponad pół miliona klientów w ciągu roku. Dzięki tej usłudze klienci spółki nie tylko oszczędzają czas i mają możliwość szybkiej realizacji płatności, ale również przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.
PGE Obrót wdrożyła zasady prostego języka w dokumentacji przeznaczonej dla klientów spółki. W tym celu udostępniła klientom nowe wzory najważniejszych dokumentów, z jakimi mają kontakt przy zawieraniu umowy ze spółką, czyli dokumentu umowy kompleksowej oraz jej załączników: ogólnych warunków umowy, klauzuli RODO i informacji dla klienta. Przygotowane, zgodnie z zasadami prostego języka, treści dokumentów gwarantują, że informacje są przekazane do klientów w sposób przejrzysty, czytelny i łatwy do zrozumienia.
Klienci PGE Obrót, spółki z Grupy PGE odpowiedzialnej za sprzedaż energii, coraz chętniej korzystają z cyfrowych usług. Największą popularnością cieszy się eFaktura, z której korzysta już ponad 1,5 mln klientów.
PGE Obrót przygotowało kompleksową ofertę fotowoltaiki obejmującą fachowe doradztwo, montaż i obsługę instalacji fotowoltaicznych połączoną z kredytem zero procent.
Przed zbliżającym się Dniem Energetyka przedstawiciele PGE Obrót i PGE Dystrybucja złożyli kwiaty ku czci 43 pomordowanych mieszkańców Staroniwy. Wśród nich byli także energetycy.