PGE Obrót po raz dwunasty z certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi.

PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, po raz dwunasty została nagrodzona certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Wysoka jakość usług, stabilność, pewność dostaw, wysoki poziom obsługi – to mocne strony spółki, które najwyżej ocenili klienci. Tegoroczny indeks FPK wyniósł 89 proc., plasując PGE Obrót wyraźnie powyżej progu pozytywnej certyfikacji.
- W PGE Obrót przywiązujemy ogromną wagę do jakości obsługi klientów. Budujemy naszą przewagę konkurencyjną nie tylko przez jakościowy produkt, czy jego atrakcyjną cenę, ale również przez pozytywne doświadczenia klienta z firmą. Dostosowujemy kanały kontaktu do preferencji klientów. Zachęcamy do elektronicznych kanałów, ale w przypadku bardziej skomplikowanych tematów lub dla klientów preferujących tradycyjną obsługę, mamy grupę ponad 500 konsultantów gotowych do pomocy. Dbamy o to, żeby każdy znalazł to, czego szuka i zrealizował swoją sprawę szybko i wygodnie – mówi Sebastian Janda, prezes zarządu PGE Obrót.
PGE Obrót stale rozwija zdalne kanały kontaktu, dzięki którym można wygodnie, bezpiecznie i z dowolnego miejsca zrealizować wszystkie sprawy związane z obsługą swojej umowy. Coraz więcej klientów docenia takie rozwiązania. Szczególnie elektroniczne biuro obsługi i aplikację Moje PGE, z których korzysta niemal 1,5 mln klientów. Ponad 2,3 mln klientów PGE zrezygnowało również z papierowej faktury na rzecz elektronicznej.
Spółka przykłada także dużą wagę do obsługi osób starszych lub z niepełnosprawnościami. W każdym z BOK znajdują się lupy, montowane są pętle indukcyjne wzmacniające dźwięk, które mają ułatwić osobom niedosłyszącym kontakt z pracownikami. W modernizowanych placówkach powstają oddzielne strefy obsługowe, strefa oczekiwania, czy kącik dla dzieci. Również dokumenty stosowane w spółce dostosowywane są zgodnie z zasadami prostego języka, tak by były zrozumiałe dla wszystkich.
W porównaniu z poprzednim rokiem wzrosła liczba klientów biznesowych pozytywnie oceniających indywidualne traktowanie jak i samych doradców biznesowych.
- Aż 90 proc. spośród badanych wyraziło chęć rekomendacji naszej firmy. To najlepiej świadczy o zadowoleniu naszych klientów – dodaje Sebastian Janda.
Pozostałe obszary brane pod uwagę w badaniu dotyczyły ogólnego zadowolenia, procesu zakupowego, czy CES (Customer Effort Score), czyli wysiłku jakiego wymaga załatwienie danej sprawy. We wszystkich badanych obszarach PGE Obrót otrzymała oceny na poziomie minimum 86 proc.