PGE otworzyła Biuro Obsługi Klienta w Janowie Lubelskim
Rozwijając zdalne kanały komunikacji i obsługi klienta PGE nie zapomina o tych klientach, dla których możliwość kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem firmy jest niezwykle istotna. W Biurze Obsługi Klienta można przeprowadzić wszystkie procesy związanie z zakupem energii elektrycznej i pozostałymi kwestiami związanymi z umowami dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dodatkowo, można tam uzyskać informacje na temat oferty PGE Obrót, w tym z zakresu ekologicznych produktów, takich jak instalacje fotowoltaiczne czy pompy ciepła.
Stacjonarne placówki obsługi są też jednym z kanałów za pomocą którego, uprawnieni klienci (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, gospodarstwa domowe uprawnione do skorzystania ze zwiększonych limitów zużycia energii) mogą składać oświadczenia związane z zamrożeniem cen i maksymalną ceną energii.
Z nowo otwartej placówki będą korzystać klienci z terenu powiatu janowskiego, ale także kraśnickiego, stalowowolskiego czy niżańskiego. Biuro Obsługi PGE Obrót w Janowie Lubelskim, podobnie jak wszystkie pozostałe biura Spółki, jest czynne od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16.