Zdrowa energia PGE

12.07.2017
50add6a19e32ae8b4136d14fe39babd7

PGE Obrót rozszerza swoje portfolio produktowe o nową ofertę.  „Zdrowa energia PGE” to gwarancja stałej ceny za energię elektryczną, nawet na 3 lata, wraz z pakietem  „Opieka PGE” obejmującym pomoc medyczną i usługę elektryka.

Rozwijana od 2015 r. przez PGE Polską Grupę Energetyczną formuła „Prąd z pomocą fachowców” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Z analiz firmy wynika, że klienci zwracają szczególną uwagę na przewidywalność kosztów, jakie ponoszą w swoim gospodarstwie domowym, a także wielowariantowość oferty. W najnowszej propozycji oprócz gwarancji ceny, klienci wybierając pomoc medyczną, gratis otrzymują dodatkowo usługę elektryka.

Nowa propozycja to kontynuacja przemyślanej strategii sprzedażowej polegającej na zwiększaniu asortymentu, dostępności i atrakcyjności oferowanych produktów. W tym też kierunku rozwija się rynek. PGE wdraża oferty promocyjne i planuje kolejne, tak aby potrzeby naszych klientów były zaspokajane w jak najszerszym zakresie – mówi Mariusz Majewski, rzecznik PGE Obrót.

„Pomoc medyczna” obejmuje nieszczęśliwy wypadek lub nagłą chorobę. Ten wariant zawiera gwarancję zorganizowania i pokrycia kosztów związanych m.in. z dojazdem lekarza lub wizytą we wskazanej placówce medycznej, wizytą u lekarza specjalisty, diagnostyką obrazową, zabiegami rehabilitacyjnymi, transportem medycznym czy usługami konsultanta szpitalnego.

Z kolei popularna usługa „Elektryk” jest świadczona w przypadku wystąpienia u klienta awarii instalacji elektrycznej i polega na zorganizowaniu oraz pokryciu kosztów m.in.:  dojazdu fachowca, przeprowadzenia czynności diagnostycznych, materiałów lub części użytych do naprawy.

„Zdrowa energia PGE” to oferta skierowana do klientów indywidualnych z segmentu gospodarstw domowych (taryfa G11, G12, G12w, G12n) z całej Polski. Obowiązuje do30 września 2017 roku i jest dostępna w dwóch wariantach stałej ceny –  do końca września 2019 roku  lub do końca września 2020 roku. Wybór pakietu jest możliwy przez PGE Contact Center 422 222 222 oraz w każdym ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta PGE Obrót.