Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

Skorzystaj z nowego elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Informujemy, że poprzednie wersje elektronicznego Biura Obsługi Klienta zostały zawieszone 30 listopada 2015 r.

Zaloguj się do nowego elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK na www.ebok.gkpge.pl (konieczna jest ponowna rejestracja).

Znajdź najbliższe Biuro Obsługi Klienta

pgeobrot_site