PGE Obrót obsługuje Klientów w Hrubieszowie
Placówka w Hrubieszowie przy ul. Kolejowej 41 jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Klienci mogą w niej zawierać i aktualizować umowy kompleksowe sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, a także umowy kompleksowe na sprzedaż gazu.
Pracownicy PGE Obrót przyjmą też na miejscu zgłoszenia dotyczące realizowanych umów, a także udzielą informacji o produktach oraz usługach oferowanych przez tego wiodącego sprzedawcę na rynku energii.
- Oczekiwania Klientów są dla nas bardzo ważne. Analizujemy sieć i rozmieszczenie naszych stacjonarnych placówek, łącząc względy biznesowe z potrzebami społecznymi. Mamy świadomość, że na coraz bardziej konkurencyjnym rynku sprzedaży energii elektrycznej i paliwa gazowego, przewagę zdobywają firmy, które nie tylko mają atrakcyjniejszą ofertę, ale także są bliżej klienta – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.
Z kolei Dariusz Zagdański, dyrektor zamojskiego oddziału PGE Obrót podkreślił podczas otwarcia, że Spółka w swojej działalności kieruje się trzema podstawowymi zasadami: partnerstwem, rozwojem i odpowiedzialnością. I w takim kontekście należy patrzeć na decyzję o uruchomieniu Punktu Sprzedaży w Hrubieszowie.
Mieszkańcy zwracają uwagę, że stacjonarny punkt sprzedaży i obsługi oprócz komfortu zapewnia im także bezpieczeństwo. - Dużo ludzi z naszych okolic podpisało umowy z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy podszywali się pod PGE. Stacjonarny punkt obsługi na pewno pomoże „odkręcać” takie sprawy i uchroni ludzi przed oszustami – mówił jeden z nich w rozmowie z lokalnymi mediami.
PGE Obrót zajmuje się sprzedażą energii do odbiorców końcowych, zapewniając przy tym obsługę klienta na najwyższym poziomie. Oprócz stacjonarnych placówek Spółka bazuje na zdalnych kanałach kontaktu takich jak nowoczesna infolinia PGE Contact Center (422 222 222) oraz aplikacje eBOK i mBOK, czyli obsługa klienta dostępna w komputerzei smartfonie.