PGE Obrót ostrzega: wiadomość e-mail z tytułem "eFaktura za energię elektryczną" i "Nowa faktura elektrycznej" może zawierać groźnego wirusa
Masz pytanie?
Zadzwoń na PGE Contact Center: 422 222 222
Wiadomości trafiają na przypadkowe skrzynki pocztowe - zgłaszają się do nas osoby z całego kraju, zarówno nasi Klienci jak i osoby, które posiadają innego sprzedawcę energii.
Apelujemy, by dla bezpieczeństwa swojego sprzętu elektronicznego i znajdujących się na nim danych, nie otwierać wiadomości zatytułowanej „eFaktura za energię elektryczną (numer)” lub "Nowa faktura elektrycznej".
Jak rozpoznać prawdziwą eFakturę wystawioną przez PGE Obrót?
• Nadawca: Firma Blue Media, która świadczy usługę generowania i wysyłania eFaktur dla PGE Obrót
• Adres e-mail nadawcy: pge-efaktura@bluemedia.pl
• Tytuł wiadomości: Powiadomienie o wystawieniu nowego rachunku
• Załącznik: wiadomość zawiera załącznik, którym jest standardowa faktura za energię elektryczną
• Logotypy: logo Blue Media, logo PGE eFaktura
• Treść maila zawiera: numer faktury, datę wystawiania faktury, termin płatności, indywidualny numer konta oraz tytuł płatności
• Faktura dostarczana jest na adres mailowy klienta zgodnie z okresem rozliczeniowym
Przykład fałszywej wiadomości e-mail oraz widok prawdziwej e-faktury: