PGE Obrót z tytułem "Firma Przyjazna Klientowi"

05.02.2015

PGE Obrót otrzymała prestiżowe godło „Firma Przyjazna Klientowi”, o którego przyznaniu decydują tylko i wyłącznie Klienci. Spółkę doceniono za profesjonalizm oraz solidną i uprzejmą obsługę.

Klienci wypowiadający się na temat Spółki docenili między innymi fakt, że Biura Obsługi Klienta są do ich dyspozycji w dogodnych godzinach: 8.00-19.00 oraz 8.00-17.00.  Ogromnym zaufaniem cieszy się także nowoczesne Contact Center (422 222 222), dzięki któremu Klient może załatwić swoje wszystkie sprawy nie wychodząc z domu. To Biuro Obsługi Klienta w telefonie. Klienci korporacyjni postrzegają PGE Obrót jako firmę solidną, zapewniającą bezpieczeństwo i niezawodność dostaw energii elektrycznej.

„Firma Przyjazna Klientowi” to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. To nagroda przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Organizatora projektu – Fundację Obserwatorium Zarządzania, instytucję z otoczenia biznesu zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.