Ponad 2,5 miliona klientów wybrało już PGE eFakturę

12.08.2025
grafika_2_5-mln_ipk

Coraz więcej klientów korzysta z proponowanych przez PGE Obrót e-rozwiązań. E-faktura jest najpopularniejszym z nich. Korzysta z niej obecnie ponad 2,5 mln klientów, czyli ponad 40 proc. wszystkich klientów spółki.  

- Klienci, którzy wybiorą tę formę rozliczeń otrzymują drogą elektroniczną nie tylko faktury, lecz także najważniejsze informacje związane z realizacją umowy. To wygodne rozwiązanie, które pozwala być zawsze na bieżąco. W połączeniu z funkcjonalnościami naszej aplikacji mobilnej Moje PGE, daje możliwość zarządzania płatnościami w dowolnym miejscu i o dowolnej porze - mówi Agnieszka Martyniuk, wiceprezes PGE Obrót, odpowiedzialna między innymi za obszar rozliczeń.

Aby przejść na PGE eFakturę wystarczy wypełnić elektroniczny formularz dostępny na stronie www.gkpge.pl/efaktura albo zrobić to przez aplikację Moje PGE lub serwis PGE eBOK. Dzięki tym narzędziom wyrażenie zgody na elektroniczną fakturę jest bezpieczne i zajmuje tylko kilka minut. Można też aktywować eFakturę np. e-mailowo, telefonicznie lub w dowolnym Biurze Obsługi Klienta.

Wystawiony przez PGE Obrót dokument elektroniczny jest wysyłany na wskazany przez klienta adres e-mail. Przelew internetowy można zrealizować za pomocą opcji „zapłać online” lub poprzez Moje PGE czy PGE eBOK. Tam również można sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.

Saldo swojej faktury lub zaległe płatności klienci mogą również w każdej chwili zweryfikować poprzez nowy kanał kontaktu, tj. chat bota, dostępnego na stronie www.gkpkge.pl