„Przyszłość bez awarii” – nowa oferta z pomocą informatyczną dla klientów PGE Obrót
W ramach oferty pomoc obejmuje wsparcie elektryka w przypadku awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej, a także technika grzewczego przy awarii wewnętrznej instalacji gazowej lub awarii urządzenia grzewczego i gazowego. Nowym elementem jest szerokie wsparcie informatyka w zakresie awarii sprzętu PC, a także zdalna pomoc informatyczna w przypadku problemów z oprogramowaniem, takich jak np. aktualizacja sterowników i systemu operacyjnego, usuwanie wirusów, konfiguracja drukarki czy skanera.
Z pomocy fachowców można skorzystać trzy razy w ciągu 12 miesięcy i limit ten odnawia się po upływie każdego roku. Pomoc obejmuje taki zakres jak: dobór części i materiałów użytych do naprawy, robociznę (także w ramach zdalnej interwencji), dojazd i powrót fachowca, transport uszkodzonego sprzętu PC do serwisu i ponowne dostarczenie go do klienta, a także diagnostykę. Oferta zawiera opłatę handlową, w ramach której klient otrzymuje możliwość skorzystania z usług fachowców o wartości do 2100 zł rocznie. PGE Obrót opłaci koszty jednorazowej naprawy nawet do 700 zł - w przypadku awarii sprzętu PC, instalacji elektrycznej i wewnętrznej instalacji gazowej oraz do 500 zł - w przypadku awarii oprogramowania.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów PGE Obrót stawia na szybkość i efektywność działania w przypadku potrzeby skorzystania przez klientów z pomocy fachowców. Jeśli np. komputer zepsuje się w niedzielę po godz. 20, to po zgłoszeniu awarii interwencja zostanie zorganizowana na poniedziałek. Awaria wymagająca napraw elektryka może zostać wykonana również w niedzielę i święto.
Z oferty „Przyszłość bez awarii. Oferta podstawowa z Fachowcem PC można skorzystać tylko kanałem online. Szczegóły dostępne są na stronie www.gkpge.pl.