PGE Obrót po raz dziesiąty z rzędu wyróżniona certyfikatem „Firma Przyjazna Klientowi”
W niezależnym badaniu opinii przeprowadzonym przez Experience Institute Klienci wskazali, że w kontakcie z PGE Obrót, cenią wysoki poziom i merytorykę obsługi. Dodatkowo, ważna jest dla nich także stabilność i bezpieczeństwo energetyczne, które gwarantuje największy koncern elektroenergetyczny w Polsce.
Metodologia programu „Firma Przyjazna Klientowi” skierowana jest na rolę doświadczeń Klientów w kontakcie z daną marką w procesie jej postrzegania, a także oceny. Badanie dostosowane jest do specyfiki działalności firmy, a konkretna metodologia uzależniona jest od rodzaju i kanałów komunikacji przedsiębiorstwa.
O przyznaniu wyróżnienia decyduje kilka wskaźników. Jest to np. ocena procesu zakupowego oraz jakości obsługi, w tym ogólne zadowolenie z produktów bądź usług danej firmy i podejście do Klientów. Oceniane jest także to, czy firma zrobiła wszystko, aby wysiłek Klienta włożonyw realizację danej sprawy był jak najmniejszy. Istotne jest też, czy badani poleciliby daną firmę dalej wśród swoich znajomych.
PGE Obrót uzyskała wyniki, które plasują ją znacznie powyżej progu certyfikacji. Spółka została doceniona za ogólne zadowolenie Klientów, przejawiające się gotowością do rekomendowania Spółki jako sprzedawcy energii. Najwyżej ocenianym aspektem podejścia do Klientów jest dotrzymywanie obietnic przez Firmę. Co najmniej ośmiu na dziesięciu Klientów uważa, że PGE traktuje ich rzetelnie, komunikuje się w jasny sposób i dobrze zaspokaja potrzeby Klienta.