• PGE Obrót do 13 sierpnia przyjmuje oświadczenia odbiorcy końcowego

    08.08.2019

    Osobiście we wszystkich biurach obsługi klienta PGE Obrót, listownie (decyduje data stempla pocztowego) oraz mailem (nie skan, ale z podpisem kwalifikowanym): w taki sposób uprawnione podmioty mogą składać u największego sprzedawcy energii oświadczenia niezbędne do obniżenia rachunków za prąd w II półroczu 2019 r.

    Więcej
  • Szanowni Klienci,

    05.08.2019

    Informujemy, że 14 sierpnia 2019 r. (środa), wszystkie Biura Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. będą nieczynne.

    Wszelkie czynności związane z obsługą Klientów będą realizowane telefonicznie za pośrednictwem Infolinii PGE: 422 222 222 w godz. 7.00 - 19.00 lub mailowo pod adresem serwis@gkpge.pl.

    Zachęcamy także do realizacji spraw za pomocą systemu eBOK: www.ebok.gkpge.pl.

    Więcej
  • Informacja dla Klientów PGE Obrót S.A.

    01.08.2019

    Spółka nadal przyjmuje oświadczenia odbiorcy końcowego energii elektrycznej, które będzie przetwarzać po zakończeniu procesu legislacyjnego związanego z nowelizacją tzw. ustawy prądowej, która wydłuża termin na składanie tych dokumentów do 13 sierpnia 2019 r.

    Więcej

Dane spółki

  • KRS: 0000030499
  • NIP: 813-02-68-082
  • REGON: 690254559
  • Kapitał zakładowy: 492 640 400 zł
  • Kapitał wpłacony: 492 640 400 zł
pgeobrot_site