Coraz więcej klientów zainteresowanych nową ofertą PGE Obrót

05.09.2017
0049eecfb941f2297ad5b818ccb75a33

Ponad 10 tysięcy osób odwiedziło mobilne strefy „PGE – Przyłącz się do nas” w trwającej od 21 sierpnia do 2 września akcji zorganizowane przez PGE Obrót w 21 miastach na terenie działania PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Rosnące zainteresowanie klientów budziła nowa oferta PGE łącząca dostawę prądu z usługami pomocy fachowców z różnych dziedzin oraz elektroniczne Biuro Obsługi.

Codziennie, przez dwa tygodnie, w centrach miast eksperci PGE odpowiadali na pytania dotyczące zmiany taryfy, wyjaśniali kwestie formalne związane z fakturami i umowami, opowiadali o produktach i nowoczesnych rozwiązaniach. W tym samym czasie, w punkcie dedykowanym najmłodszym, można było zagrać w interaktywne gry edukacyjne o produkcji prądu, zgłębić tajniki źródeł energii podczas pokazów w strefie doświadczeń i wziąć udział w konkursach.

- Mobilne strefy informacyjne pokazały, że to dobry kanał kontaktu z klientami. Dzieci i młodzież były w swoim żywiole mogąc bawić się poprzez naukę i ucząc się poprzez zabawę. Dorośli natomiast pytali głównie o szczegóły naszych ofert, a także o to, jak nie dać się oszukać przez nieuczciwych sprzedawców na rynku energii – mówi Mariusz Majewski rzecznik prasowy PGE Obrót.

Fachowcy najpopularniejsi

Oferta „Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców”, w której klienci nie tylko otrzymują gwarancję ceny, ale także pomoc specjalistów, nieprzerwanie cieszy się ogromnym zainteresowaniem nabywców i stanowi już  85 procent wszystkich sprzedanych ofert. Wielu spośród odwiedzających mobilne strefy doskonale już znało „Prąd + pomoc fachowców”. Wszystkim pozostałym eksperci PGE przedstawiali korzyści płynące z łączenia usługi dostaw prądu wraz z pomocą fachowców z różnych dziedzin: elektryka, ślusarza, hydraulika, szklarza, technika urządzeń grzewczych i gazowych, dekarza, informatyka, serwisanta sprzętu RTV i AGD, w zależności od wybranego pakietu.

eBOK i eFaktura nie tylko dla młodych

Uruchomione jesienią 2015 roku elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE realizację spraw związanych z energią elektryczną w dogodnym dla siebie czasie, bez wychodzenia z domu. Przejrzysty i bezpieczny serwis PGE eBOK cieszy się coraz większą popularnością, także wśród starszych odbiorców. Wielu z nich, odwiedzając mobilne strefy PGE zaznaczało, że taka forma zarządzania płatnościami i monitorowania zużyciem energii nie stanowi dla nich większych problemów, a otrzymywana drogą elektroniczną faktura jest rozwiązaniem najwygodniejszym.

Nie daj się oszukać

PGE Polska Grupa Energetyczna zdecydowanie opowiada się za rzetelną konkurencjąi sprzeciwia nieuczciwym praktykom, prowadząc kampanie ostrzegające klientów przed nieuczciwością niektórych firmy. Akwizytorzy podszywający się pod pracowników PGE, fikcyjne lub niekorzystne umowy, domokrążcy namawiający do zmiany sprzedawcy prądu – przed takimi i wieloma innymi zagrożeniami przestrzegali klientów eksperci PGE.