PGE Obrót zachęca do przejścia na eFakturę
Już ponad 900 tys. Klientów wybrało elektroniczną fakturę od PGE Obrót. To efekt coraz większej świadomości ekologicznej społeczeństwa, jak również aktywnych działań informacyjnych Spółki.
W grudniu br. PGE Obrót wystartowała z kolejną wysyłką SMS-ów informujących Klientów o szybkimi bezpiecznym sposobie przejścia na PGE eFakturę, jakim jest elektroniczny formularz dostępny na stronie Spółki. Tym razem w wiadomości tekstowej PGE Obrót informuje Klientów, że aktywując eFakturę, wspierają cel charytatywny. To nawiązanie do akcji prowadzonej wspólnie z łódzką Fundacją Gajusz, w której PGE Obrót za każdego Klienta, który przejdzie na PGE eFakturę, Spółka przekaże 1 zł na zapewnienie stałej i profesjonalnej opieki dla nieuleczalnie chorych dzieci pozostających pod opieką hospicjum stacjonarnego prowadzonego przez Fundacji Gajusz.
Klienci, do których kierowana jest wysyłka, otrzymają SMS o treści:
Szanowny Kliencie, aktywujac PGE eFakture wspierasz cel charytatywny. Sprawdz: pge-obrot.pl/efaktura
W wiadomości tekstowej Klienci otrzymają aktywny link do e-formularza, dzięki któremu szybko i bezpiecznie mogą wyrazić zgodę na PGE eFakturę. Spółka przypomina, żeby zawsze weryfikować otrzymywane wiadomości i klikać tylko w zaufane linki. Takim bezpiecznym odnośnikiem jest link pge-obrot.pl/efaktura.
Aby aktywować PGE eFakturę wystarczy w eFormularzu wskazać dla kogo ma być uruchomiona usługa (osoba fizyczna/firma), podać adres e-mail, numer klienta i wyrazić zgodę na otrzymywanie elektronicznego rozliczenia.
Wysyłka SMS-ów promujących PGE eFakturę potrwa do końca bieżącego roku.