Bezpieczna obsługa Klientów w placówkach PGE Obrót
Odwiedzając nasze placówki BOK prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Przypominamy o obowiązku zasłaniania ust i nosa maseczką, dezynfekcji i zachowywania bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych osób.
Wewnątrz Biura Obsługi Klienta PGE Obrót może przebywać tylu Klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi. W niektórych, większych metrażowo placówkach określamy maksymalną liczbę Klientów mogących przebywać w BOK. Prosimy o stosowanie się do zaleceń Pracowników.
Jeśli nie możesz spełnić powyższych warunków, przypominamy, że wszelkie sprawy związane z obsługą aktualnych umów i zakupem energii elektrycznej można zrealizować poprzez kanały zdalne, bez konieczności osobistej wizyty w placówce BOK. Zachęcamy do kontaktu:
- mailowego na adres: serwis@gkpge.pl;
- za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl;
- za pomocą elektronicznych formularzy www.pge-obrot.pl/formularze;
- telefonicznego na Infolinię PGE: 422 222 222.
Liczymy na Państwa zrozumienie i wspólną odpowiedzialność w tym zakresie.