Aktualności
Filtry
Kompleksowe rozwiązania produktowe, a także digitalizacja kanałów sprzedaży i obsługi. Na taki kierunek rozwoju stawia PGE Obrót, największy w Polsce sprzedawca energii elektrycznej.
Odkrywanie tajemnic nauki oraz poznawanie pasjonującego świata eksperymentów z zakresu energetyki, robotyki i fizyki, a do tego teatrzyk edukacyjny dla najmłodszych.W weekend odbył się ósmy Dzień Odkrywców, którego partnerem strategicznym była PGE Obrót.
Jeden z największych dostawców energii i wiodące towarzystwo ubezpieczeniowe połączyły potencjał w swoich branżach, z korzyścią dla klientów. Od 22 maja oferują wspólny pakiet „Bezpiecznie z PGE”.
Kolorowanie obrazków związanych z energią, a później losowanie i nagrody. Taki konkurs czeka na dzieci, które wraz z rodzicami w ciągu tygodnia, odwiedzą jedno z Biur Obsługi Klienta PGE.
Grupa PGE już po raz czwarty włącza się w Europejską Noc Muzeów zapraszając do Muzeum Energetyki Podkarpackiej na pasjonującą przygodę z nauką i historią.W programie m.in. prezentacja sprzętu używanego przez energetyków, pokazy z dziedziny elektryczności, a także liczne atrakcje dla dzieci.
Bezpieczeństwo energetyczne i nowe wyzwania dla branży, w tym rozwój elektromobilności były głównymi tematami dyskusji podczas dwudniowej konferencji odbywającej się na Politechnice Rzeszowskiej, największej uczelni technicznej Podkarpacia.
Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i blisko 10 tys. użytkowników korzystających z mobilnego PGE mBOK. Systematycznie rośnie liczba klientów korzystających z internetowych narzędzi kontaktu z sprzedawcą energii elektrycznej jakim jest PGE Obrót.
Siedem dobrych praktyk CSR realizowanych w ubiegłym roku przez GK PGE znalazło się w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki 2016”. W tym cztery wypracowane przez spółkę PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie. Autorem publikacji jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Projekt pokazujący techniki nieuczciwych sprzedawców energii, często podszywających się pod markę PGE Polską Grupę Energetyczną, zdobył uznanie w kategorii "CSR w branży eventowej". Dla spółki przygotowała go i zrealizowała agencja El Padre.
Uznanie jury konkursu MP Power Awards znalazły dwie akcje, „Fachowcy w trasie” i „Daj się oświecić”. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas finałowej gali, która odbędzie się w piątek 24 marca w Warszawie.