Ponad 2 miliony klientów wybrało PGE eFakturę

18.01.2024
shutterstock_125201345

Już ponad 2 miliony klientów PGE Obrót, spółki z Grupy PGE, wybrało elektroniczną fakturę od PGE. To wzrost o ponad pół miliona klientów w ciągu roku. Dzięki tej usłudze klienci spółki nie tylko oszczędzają czas i mają możliwość szybkiej realizacji płatności, ale również przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.

Coraz więcej klientów PGE Obrót wybiera proponowane przez spółkę e-rozwiązania. E-faktura jest  najpopularniejszym z nich.

Obecnie już co trzeci klient PGE Obrót rezygnuje z papierowej wersji faktury na rzecz jej elektronicznej wersji. To pokazuje coraz większą świadomość zarówno w temacie ekologii, jak i korzyści wynikających z narzędzi cyfrowych.
Tomasz Zaleszczyk, wiceprezes zarządu PGE Obrót

Aby przejść na PGE eFakturę wystarczy wypełnić elektroniczny formularz dostępny na stronie www.gkpge.pl/efaktura lub skorzystać z serwisu PGE eBOK. Dzięki tym narzędziom wyrażenie zgody na elektroniczną fakturę jest bezpieczne i zajmuje tylko kilka minut. Można też skorzystać z tradycyjnych rozwiązań i aktywować eFakturę np. korespondencyjnie, e-mailowo, telefonicznie lub w dowolnym Biurze Obsługi Klienta.

Wygoda i korzyści

Wystawiony przez PGE Obrót dokument elektroniczny jest wysyłany na wskazany przez klienta adres e-mail, dzięki czemu płatność za energię elektryczną można wykonać w dowolnym momencie bez wychodzenia z domu, realizując przelew internetowy za pomocą opcji „zapłać online”.

Klient swoją PGE eFakturę może również opłacić poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - PGE eBOK, w którym dodatkowo na bieżąco może sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.