Aktualności
Filtry
Zespół Infolinii PGE zajmujący się obsługą elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) stworzył grę planszową promującą bezpieczeństwo. Jako pierwsze przetestowały ją dzieci z Przedszkola Miejskiego nr 235 w Łodzi.
Spośród dzieci, które w dniach 28.05. – 08.06. odwiedziły wraz z opiekunami jedno z Biur Obsługi Klienta PGE i narysowały czym według nich jest energia i jak sobie ją wyobrażają, wyłoniono 13 zwycięzców.
W konkursie „Stawiam na wygodę” co tydzień do wygrania jest 10 rowerów marki KROSS, a w finale samochód elektryczny Mercedes-Benz FORTWO.
Miesięcznik „My Company Polska” po raz trzeci przeprowadził badanie pokazujące, po jakie marki najchętniej sięgają firmy. Jeśli chodzi o dostawców energii w tym segmencie, zdecydowanie wygrywa oferta PGE Obrót.
Czym według dzieci jest energia? Jak sobie ją wyobrażają? PGE Obrót przygotowała konkurs dla najmłodszych, którzy wraz z opiekunami, do 8 czerwca odwiedzą jedno z sześćdziesięciu Biur Obsługi Klienta PGE w całej Polsce.
Już po raz piąty energetycy z PGE Obrót i rzeszowskiego oddziału PGE Dystrybucja włączyli się w akcję Europejskiej Nocy Muzeów.
Było na co popatrzeć. Widowiskowe wyładowania transformatora Tesla, pokazy związane ze światłem i dźwiękiem, energetyczne samochody specjalistyczne, atrakcje dla dzieci oraz zorganizowane wycieczki z przewodnikiem.
Wygrany przez PGE Obrót przetarg obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów i oświetlenia ulicznego w 30 gminach i 5 powiatach z województw podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego.
Dwie spółki z Grupy PGE – PGE Nowa Energia i PGE Obrót uruchomiły pilotażowy projekt „Włącz się na przyszłość”. Umożliwia on darmowe testowanie nowych technologii we własnym domu, w tym m.in. śledzenie zużycia energii elektrycznej.
Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów
Szanowni Klienci,
informujemy, że w piątek 30.03.2018 roku, Biura Obsługi Klienta PGE Obrót SA będą nieczynne.
Do dyspozycji Klientów w tym dniu pozostają kanały zdalne: eBOK oraz infolinia - 422 222 222.
Klientów chcących kupić kod do liczników przedpłatowych zapraszamy pod dedykowany temu numer – 422 222 123.