Aktualności

Filtry

Wygrany przez PGE Obrót przetarg obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów i oświetlenia ulicznego w 30 gminach i 5 powiatach z województw podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego.

Czytaj więcej

Dwie spółki z Grupy PGE – PGE Nowa Energia i PGE Obrót uruchomiły pilotażowy projekt „Włącz się na przyszłość”. Umożliwia on darmowe testowanie nowych technologii we własnym domu, w tym m.in. śledzenie zużycia energii elektrycznej.

Czytaj więcej

Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów

Czytaj więcej

Szanowni Klienci,

informujemy, że w piątek 30.03.2018 roku,  Biura Obsługi Klienta PGE Obrót SA będą nieczynne.

Do dyspozycji Klientów w tym dniu pozostają kanały zdalne: eBOK oraz infolinia - 422 222 222.

Klientów chcących kupić kod do liczników przedpłatowych zapraszamy pod dedykowany temu numer – 422 222 123.

Czytaj więcej

Spółka wygrała przetarg i w trakcie dwuletniej umowy dostarczy energię elektryczną do ponad 450 punktów poboru, obejmujących centralę ZUS w Warszawie, a także oddziały, inspektoraty i biura terenowe zlokalizowane na terenie całego kraju.

Czytaj więcej

Znowu pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy często podszywają się pod markę PGE. Przypominamy, jak nie dać się oszukać.

Czytaj więcej

Lider prywatnych usług medycznych w Polsce, Grupa Lux Med, jest kolejnym klientem, który skorzystał z coraz bardziej popularnej oferty PGE „Naturalnie, że energia”. Gwarantuje ona i potwierdza, że zakupiona energia została wytworzona z odnawialnych źródeł.

Czytaj więcej

Osoby starsze i niedowidzące mogą swobodnie, samodzielnie przeczytać dokumenty, zapoznając się dokładnie z treścią oferty czy umowy. To jeden z elementów, poprzez który PGE dokłada należytej staranności, aby klient posiadał wyczerpujące informacje.

Czytaj więcej

Promocyjna oferta skierowana do Klientów, którzy zdecydują się na instalację ogrzewania elektrycznego lub korzystanie z samochodów elektrycznych oraz zwiększą zużycie energii w godzinach nocnych 22:00 – 6:00. W efekcie połączenia preferencyjnych cen energii w produkcie i stawek dystrybucyjnych, objęta nimi dodatkowo zużyta w nocy kilowatogodzina będzie o ponad 65 proc. tańsza niż w ciągu dnia.

 

Czytaj więcej

PGE opracowała ofertę skierowaną do klientów planujących instalację ogrzewania elektrycznego oraz korzystanie z samochodów elektrycznych, którzy zdecydują się zwiększyć zużycie energii w godzinach nocnych 22:00 – 6:00. Dla zwiększonego zużycia energii w godzinach nocnych zostanie zastosowany upust cenowy w wysokości 50 proc. stawki za energię elektryczną taryfy podstawowej (G11). W efekcie połączenia zarówno preferencyjnych cen energii w produkcie i stawek dystrybucyjnych, objęta nimi dodatkowo zużyta w nocy kilowatogodzina będzie o ponad  65 proc. tańsza niż w ciągu dnia. To jeden z elementów szeroko zakrojonego programu walki o czyste powietrze.

Czytaj więcej