Aktualności
Filtry
Wygrany przez PGE Obrót przetarg obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów i oświetlenia ulicznego w 30 gminach i 5 powiatach z województw podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego.
Dwie spółki z Grupy PGE – PGE Nowa Energia i PGE Obrót uruchomiły pilotażowy projekt „Włącz się na przyszłość”. Umożliwia on darmowe testowanie nowych technologii we własnym domu, w tym m.in. śledzenie zużycia energii elektrycznej.
Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów
Szanowni Klienci,
informujemy, że w piątek 30.03.2018 roku, Biura Obsługi Klienta PGE Obrót SA będą nieczynne.
Do dyspozycji Klientów w tym dniu pozostają kanały zdalne: eBOK oraz infolinia - 422 222 222.
Klientów chcących kupić kod do liczników przedpłatowych zapraszamy pod dedykowany temu numer – 422 222 123.
Spółka wygrała przetarg i w trakcie dwuletniej umowy dostarczy energię elektryczną do ponad 450 punktów poboru, obejmujących centralę ZUS w Warszawie, a także oddziały, inspektoraty i biura terenowe zlokalizowane na terenie całego kraju.
Znowu pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy często podszywają się pod markę PGE. Przypominamy, jak nie dać się oszukać.
Lider prywatnych usług medycznych w Polsce, Grupa Lux Med, jest kolejnym klientem, który skorzystał z coraz bardziej popularnej oferty PGE „Naturalnie, że energia”. Gwarantuje ona i potwierdza, że zakupiona energia została wytworzona z odnawialnych źródeł.
Osoby starsze i niedowidzące mogą swobodnie, samodzielnie przeczytać dokumenty, zapoznając się dokładnie z treścią oferty czy umowy. To jeden z elementów, poprzez który PGE dokłada należytej staranności, aby klient posiadał wyczerpujące informacje.
Promocyjna oferta skierowana do Klientów, którzy zdecydują się na instalację ogrzewania elektrycznego lub korzystanie z samochodów elektrycznych oraz zwiększą zużycie energii w godzinach nocnych 22:00 – 6:00. W efekcie połączenia preferencyjnych cen energii w produkcie i stawek dystrybucyjnych, objęta nimi dodatkowo zużyta w nocy kilowatogodzina będzie o ponad 65 proc. tańsza niż w ciągu dnia.
PGE opracowała ofertę skierowaną do klientów planujących instalację ogrzewania elektrycznego oraz korzystanie z samochodów elektrycznych, którzy zdecydują się zwiększyć zużycie energii w godzinach nocnych 22:00 – 6:00. Dla zwiększonego zużycia energii w godzinach nocnych zostanie zastosowany upust cenowy w wysokości 50 proc. stawki za energię elektryczną taryfy podstawowej (G11). W efekcie połączenia zarówno preferencyjnych cen energii w produkcie i stawek dystrybucyjnych, objęta nimi dodatkowo zużyta w nocy kilowatogodzina będzie o ponad 65 proc. tańsza niż w ciągu dnia. To jeden z elementów szeroko zakrojonego programu walki o czyste powietrze.