Aktualności
Filtry
Promocyjna oferta skierowana do Klientów, którzy zdecydują się na instalację ogrzewania elektrycznego lub korzystanie z samochodów elektrycznych oraz zwiększą zużycie energii w godzinach nocnych 22:00 – 6:00. W efekcie połączenia preferencyjnych cen energii w produkcie i stawek dystrybucyjnych, objęta nimi dodatkowo zużyta w nocy kilowatogodzina będzie o ponad 65 proc. tańsza niż w ciągu dnia.
PGE opracowała ofertę skierowaną do klientów planujących instalację ogrzewania elektrycznego oraz korzystanie z samochodów elektrycznych, którzy zdecydują się zwiększyć zużycie energii w godzinach nocnych 22:00 – 6:00. Dla zwiększonego zużycia energii w godzinach nocnych zostanie zastosowany upust cenowy w wysokości 50 proc. stawki za energię elektryczną taryfy podstawowej (G11). W efekcie połączenia zarówno preferencyjnych cen energii w produkcie i stawek dystrybucyjnych, objęta nimi dodatkowo zużyta w nocy kilowatogodzina będzie o ponad 65 proc. tańsza niż w ciągu dnia. To jeden z elementów szeroko zakrojonego programu walki o czyste powietrze.
Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur przyznawany przez klientów po raz piąty z rzędu. W tym roku, jako jedyny przedstawiciel największych sprzedawców energii elektrycznej i gazu. Kapituła przyznająca godło podkreśliła jakość obsługi, następnie renomę, pozycje firmy na rynku, kompetencje, profesjonalizm i solidność.
W piątek 5 styczna PGE Obrót uruchomiła kolejny Punkt Sprzedaży. Klienci mogą w nim realizować sprawy związane z zakupem prądu i gazu.
Informujemy, że od 1 stycznia 2018 r. obowiązuje nowa Taryfa dla energii elektrycznej dla Odbiorców z grup taryfowych G oraz Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A.
Informujemy, że z dniem 1 stycznia 2018 r. nastąpi zmiana godzin pracy Biura Obsługi Klienta Wysokie Mazowieckie.
W roku 2017 PGE zwyciężyła w przetargach na sprzedaż energii m.in. do samorządów Warszawy, Krakowa, Kielc i Rzeszowa.
Skorzystaj z promocji „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki PGE” i uzyskaj do 30 zł zwrotu na konto za e-płatności.
130 tys. opinii bezpośrednich klientów zdecydowało o przyznaniu nagrody za najwyższą jakość obsługi.
Pracownicy firmy PGE Obrót, zajmującej się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, stworzyli grę planszową w dwóch odsłonach dla starszych i młodszych graczy. Pierwsza przybliża zagadnienia z branży energetycznej i dostarcza informacji o działalności największej grupy energetycznej w Polsce. Druga uczy dzieci roztropnego korzystania z urządzeń elektrycznych i zwraca uwagę na szeroko pojęte bezpieczeństwo. Grę „Łączy nas energia” wymyślili pracownicy zajmujący się obsługą serwisu eBOK w zespole PGE Contact Center zlokalizowanym w Łodzi.