Aktualności
Filtry
Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur przyznawany przez klientów po raz piąty z rzędu. W tym roku, jako jedyny przedstawiciel największych sprzedawców energii elektrycznej i gazu. Kapituła przyznająca godło podkreśliła jakość obsługi, następnie renomę, pozycje firmy na rynku, kompetencje, profesjonalizm i solidność.
W piątek 5 styczna PGE Obrót uruchomiła kolejny Punkt Sprzedaży. Klienci mogą w nim realizować sprawy związane z zakupem prądu i gazu.
Informujemy, że od 1 stycznia 2018 r. obowiązuje nowa Taryfa dla energii elektrycznej dla Odbiorców z grup taryfowych G oraz Taryfa dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A.
Informujemy, że z dniem 1 stycznia 2018 r. nastąpi zmiana godzin pracy Biura Obsługi Klienta Wysokie Mazowieckie.
W roku 2017 PGE zwyciężyła w przetargach na sprzedaż energii m.in. do samorządów Warszawy, Krakowa, Kielc i Rzeszowa.
Skorzystaj z promocji „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki PGE” i uzyskaj do 30 zł zwrotu na konto za e-płatności.
130 tys. opinii bezpośrednich klientów zdecydowało o przyznaniu nagrody za najwyższą jakość obsługi.
Pracownicy firmy PGE Obrót, zajmującej się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, stworzyli grę planszową w dwóch odsłonach dla starszych i młodszych graczy. Pierwsza przybliża zagadnienia z branży energetycznej i dostarcza informacji o działalności największej grupy energetycznej w Polsce. Druga uczy dzieci roztropnego korzystania z urządzeń elektrycznych i zwraca uwagę na szeroko pojęte bezpieczeństwo. Grę „Łączy nas energia” wymyślili pracownicy zajmujący się obsługą serwisu eBOK w zespole PGE Contact Center zlokalizowanym w Łodzi.
PGE Obrót, zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, wygrała dwa przetargi na sprzedaż energii elektrycznej dla Warszawy. Pierwszy ogłoszony przez samorząd stolicy, drugi przez MPWiK.
PGE Obrót razem z 50 partnerami przygotowała zniżki dla klientów w popularnych sklepach. Akcja rabatowa jest częścią świątecznej odsłony kampanii Spółki pod hasłem „Prąd jest lepszy z dodatkami”.