Aktualności

Filtry

W Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót pojawiły się urządzenia służące badaniu satysfakcji klienta - HappyOrNot. Projekt jest częścią programu doskonalenia poziomu świadczonych usług.

Czytaj więcej

Już po raz drugi rzeszowscy energetycy z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów oraz PGE Obrót S.A. włączyli się w europejską Noc Muzeów. Impreza okazała się wyjątkowo udana. Muzeum odwiedziło prawie 2 000 osób.

Czytaj więcej

PGE zaprasza do zwiedzania wyjątkowego Muzeum Energetyki Podkarpackiej, które włączy się w Noc Muzeów – imprezę kulturalną organizowaną w całej Europie. Tegoroczna Noc Muzeów odbędzie się w sobotę, 16 maja.

Czytaj więcej

W trosce o dobro naszych Klientów PGE Obrót S.A. ostrzega przed rozsyłanymi przez oszustów fałszywymi pismami o zmianie rachunku bankowego PGE Dystrybucji SA., na który należy dokonywać wpłat z tytułu dostaw energii elektrycznej.

Czytaj więcej

Szanowni Klienci, W związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi serwisy samoobsługowe eBOK (elektroniczne Biura Obsługi Klienta) będą niedostępne w terminie od 24.04.2015r., od godz. 17:00 do 27.04.2015r., do godz. 08:00.

Czytaj więcej

Rusza druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno - informacyjnej TOE skierowanej do Klientów – Odbiorców energii elektrycznej.PGE Polska Grupa Energetyczna jest jednym ze sprzedawców energii elektrycznej, który aktywnie wspiera kampanię.

Czytaj więcej

W konkursie Lider Świata Energii PGE Obrót zdobyła tytuł „Handlowiec Roku”. To prestiżowa nagroda przyznana m.in. za działanie zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej Towarzystwa Obrotu Energią (TOE) oraz za wysoką jakość obsługi.

Czytaj więcej

PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Białymstoku informuje, że z dniem 1 kwietnia 2015 r. nastąpi zmiana lokalizacji Biura Obsługi Klienta Bielsk Podlaski.

Czytaj więcej

Z najnowszych statystyk wynika, że klienci PGE coraz częściej wybierają telefoniczny sposób wypełniania formalności. Dzwoniąc do Contact Center mogą nie tylko zmienić dane lub podać stan licznika, ale także bez wychodzenia z domu szybko i skutecznie zawrzeć umowę. Aż 80 procent z tych spraw kończy się sukcesem już podczas pierwszej rozmowy z konsultantem.

Czytaj więcej