Aktualności

PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, już jedenasty raz z rzędu została wyróżniona certyfikatem  „Firma Przyjazna Klientowi”. PGE została doceniona za stabilność i bezpieczeństwo energetyczne, które gwarantuje największy koncern elektroenergetyczny w Polsce. W bezpośrednim kontakcie ze sprzedawcą energii z Grupy PGE klienci cenią przede wszystkim wysoki poziom i merytorykę obsługi.

Czytaj więcej

W czwartek i piątek, 22- 23 lutego br., Biuro Obsługi Klienta w Garwolinie będzie nieczynne. 


W tych dniach zapraszamy do BOK:
• w Otwocku, ul. Warszawska 27, Otwock 05-400
• w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 218, Mińsk Mazowiecki 05-300


Możesz się z nami skontaktować:
• telefonicznie: 422 222 222 w godz. 8.00 - 17.00
(zakup energii przedpłatowej 422 222 123)
• mailowo: serwis@gkpge.pl
• za pośrednictwem eFormularzy na stronie www.gkpge.pl
• za pomocą systemu PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl

 

Czytaj więcej

Już ponad 2 miliony klientów PGE Obrót, spółki z Grupy PGE, wybrało elektroniczną fakturę od PGE. To wzrost o ponad pół miliona klientów w ciągu roku. Dzięki tej usłudze klienci spółki nie tylko oszczędzają czas i mają możliwość szybkiej realizacji płatności, ale również przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.

Czytaj więcej