Prolongata opłat za dostawę energii elektrycznej dla powodzian
Aby otrzymać prolongatę opłat muszą być spełnione następujące warunki:
- Klient jest stroną umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawartej z PGE Obrót S.A. i korzysta z energii elektrycznej dla celów niezwiązanych z działalnością gospodarczą
- Punkt poboru energii elektrycznej jest budynkiem mieszkalnym lub lokalem mieszkalnym i został dotknięty skutkami powodzi w 2010 r. Fakt ten jest potwierdzony przez właściwy organ samorządu terytorialnego.
Klienci spełniający powyższe warunki, w celu otrzymania prolongaty, powinni zwrócić się z pisemnym wnioskiem do PGE Obrót S.A.
Druki wniosków można pobrać osobiście w naszych Biurach Obsługi Klienta, gdzie również można uzyskać dodatkowe informacje w tej sprawie oraz ze strony internetowej poniżej:
Wnioski o przyznanie prolongaty mogą być składane do dnia 30.10.2010 r. osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres Biur Obsługi Klienta.
Adresy i numery telefonów Biur Obsługi klienta umieszczone są na fakturach za enerigę elektryczną oraz na stronie internetowej.