Zostań prosumentem z PGE
„Energia przyszłości” to najnowsza oferta pakietowa PGE Obrót, spółki z Grupy Kapitałowej PGE, która sprzedaje energię elektryczną do ponad 5 mln klientów. Przygotowana została wspólnie z Bankiem Ochrony Środowiska z myślą o właścicielach nieruchomości, którzy świadomie wybierają rozwiązania przyjazne środowisku oraz obniżające koszty energii elektrycznej. W ramach oferty klienci indywidualni, którzy chcą wytwarzać energię elektryczną na własne potrzeby, mogą na bardzo korzystnych warunkach finansowych zainstalować panele fotowoltaiczne, czyli urządzenia, które pozwalają na produkowanie energii elektrycznej z promieni słonecznych.
„Energia przyszłości” to nasz kolejny innowacyjny produkt, który trafia w oczekiwania klientów i dynamicznie zmieniającego się rynku. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą samodzielnie produkować prąd na własne potrzeby ze źródeł odnawialnych, ale ze wsparciem partnera zabezpieczającego dostawy energii dla gospodarstwa domowego wtedy, gdy odnawialne źródło energii nie jest w stanie jej zagwarantować – mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Oferta skierowana jest do klientów indywidualnych z segmentu gospodarstw domowych, których operatorem sieci dystrybucyjnej jest PGE Dystrybucja, posiadających nieruchomość lub będących jej współwłaścicielem. Jednym z warunków przystąpienia do projektu jest zużycie od 3 MWh energii elektrycznej rocznie. Wspólnie z Bankiem Ochrony Środowiska przygotowaliśmy kompleksową i dostosowywaną do indywidualnych potrzeb klienta ofertę, w ramach której może on skorzystać z kredytu i dofinansowania lub kredytu komercyjnego – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor departamentu marketingu PGE Obrót.
Klient może liczyć nie tylko na wsparcie specjalistów podczas całego procesu, ale również wykonanie projektu technicznego, dostawę oraz montaż systemu fotowoltaicznego. Oferta zawiera również usługę poserwisową. To wszystko wpływa na gwarancję bezpieczeństwa i wysokiej wydajności systemu. Ponieważ odnawialne źródła energii zapewniają dostawy energii elektrycznej jedynie w niektórych porach dnia, to PGE gwarantuje, że światło w domu nie zgaśnie. Nawet wtedy, gdy nie wystarczy energii z własnego źródła wytwarzania. W takim przypadku jej zużycie rozliczane będzie zgodne ze stawką taryfy G.
Od początku lipca oferta dostępna jest w naszym portfolio i cieszy się dużym zainteresowaniem. To znak, że klienci są coraz bardziej świadomi dostępności nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań – mówi Bartłomiej Ślusarczyk.
Aby dowiedzieć się więcej lub dołączyć do programu wystarczy zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 150 lub osobiście wypełnić ankietę kwalifikującą w Biurze Obsługi Klienta.