Aktualności
Filtry
Właściciele oraz zarządzający przedsiębiorstwami mogą teraz skorzystać z pakietu usług technicznych oferowanego przez największego sprzedawcę energii w Polsce oraz należącą do PGE Obrót spółkę Enesta. To propozycja dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą efektywności energetycznej w swoich firmach przy jednoczesnym wsparciu działań proekologicznych.
Spółka Grupy PGE, sprzedająca energię elektryczną do ponad 5 mln klientów, uruchomiła pilotażowe projekty, w których testuje innowacyjne rozwiązania mające zwiększać komfort obsługi klientów. Gogle wykorzystujące technikę wirtualnej rzeczywistości pomagają promować produkty dostępne w PGE eSklep, a elektroniczne długopisy, umożliwiające gromadzenie i digitalizację danych, usprawniają przebieg procesu sprzedażowego.
Ze względu na konieczność przeprowadzenia planowanych prac eksploatacyjnych, które rozpoczną się w piątek 30 sierpnia od godz. 19.00 i potrwają do poniedziałku 2 września do godz. 7.00, PGE Obrót informuje, że Klienci z terenu łódzkiego (z wykluczeniem tzw. aglomeracji łódzkiej) nie będą mieli możliwości zakupu energii elektrycznej dla liczników przedpłatowych w żadnym z udostępnionych kanałów sprzedaży. Prosimy o wcześniejsze realizowanie transakcji zakupowych.
PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, rozesłała do swoich klientów pismo, w którym prosi o przekazanie faktur, duplikatów faktur lub ich kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Przedstawienie tych dokumentów jest niezbędne do wyznaczenia cen wskazanych w Ustawie ze skutkiem od 1 stycznia 2019 r. Co ważne, sprawa dotyczy tylko tych podmiotów, które 30 czerwca 2018 r. nie były klientami PGE Obrót, a są nimi w 2019 r. i chcą korzystać z preferencyjnych stawek zagwarantowanych w ustawie prądowej.
Osobiście we wszystkich biurach obsługi klienta PGE Obrót, listownie (decyduje data stempla pocztowego) oraz mailem (nie skan, ale z podpisem kwalifikowanym): w taki sposób uprawnione podmioty mogą składać u największego sprzedawcy energii oświadczenia niezbędne do obniżenia rachunków za prąd w II półroczu 2019 r.
Informujemy, że 14 sierpnia 2019 r. (środa), wszystkie Biura Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. będą nieczynne.
Wszelkie czynności związane z obsługą Klientów będą realizowane telefonicznie za pośrednictwem Infolinii PGE: 422 222 222 w godz. 7.00 - 19.00 lub mailowo pod adresem serwis@gkpge.pl.
Zachęcamy także do realizacji spraw za pomocą systemu eBOK: www.ebok.gkpge.pl.
Spółka nadal przyjmuje oświadczenia odbiorcy końcowego energii elektrycznej, które będzie przetwarzać po zakończeniu procesu legislacyjnego związanego z nowelizacją tzw. ustawy prądowej, która wydłuża termin na składanie tych dokumentów do 13 sierpnia 2019 r.
Osobiście we wszystkich biurach obsługi klienta PGE Obrót i PGE Dystrybucji w piątek, sobotę, niedzielę oraz poniedziałek do północy, listownie (decyduje data stempla pocztowego) oraz mailem (nie skan ale z podpisem kwalifikowanym): tak przedsiębiorcy, samorządowcy i szpitale mogą składać oświadczenia niezbędne do obniżenia rachunków za prąd w II półroczu 2019 r.
Po raz kolejny do pracowników PGE Obrót docierają sygnały od osób, które otrzymały fałszywe wiadomości e-mail wzywające do uregulowania rzekomych należności pod rygorem konsekwencji windykacyjnych.
Spółka zachęca klientów do korzystania z elektronicznych faktur, stawiając na komfort obsługi i poszanowanie środowiska naturalnego.