• Wystartował pilotażowy projekt PGE „Włącz się na przyszłość”

    16.04.2018

    Dwie spółki z Grupy PGE – PGE Nowa Energia i PGE Obrót uruchomiły pilotażowy projekt „Włącz się na przyszłość”. Umożliwia on darmowe testowanie nowych technologii we własnym domu, w tym m.in. śledzenie zużycia energii elektrycznej.

  • Ruszyła nowa kampania PGE pod hasłem „Jesteśmy przy Tobie”

    10.04.2018

    Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów

  • Informacja dla Klientów PGE Obrót

    29.03.2018

    Szanowni Klienci,

    informujemy, że w piątek 30.03.2018 roku,  Biura Obsługi Klienta PGE Obrót SA będą nieczynne.

    Do dyspozycji Klientów w tym dniu pozostają kanały zdalne: eBOK oraz infolinia - 422 222 222.

    Klientów chcących kupić kod do liczników przedpłatowych zapraszamy pod dedykowany temu numer – 422 222 123.

  • PGE Obrót zapewni energię placówkom ZUS w całej Polsce

    08.03.2018

    Spółka wygrała przetarg i w trakcie dwuletniej umowy dostarczy energię elektryczną do ponad 450 punktów poboru, obejmujących centralę ZUS w Warszawie, a także oddziały, inspektoraty i biura terenowe zlokalizowane na terenie całego kraju.

  • PGE Obrót przestrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu i gazu

    22.02.2018

    Znowu pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy często podszywają się pod markę PGE. Przypominamy, jak nie dać się oszukać.