• Informacja o zamkniętych BOKach

    10.08.2020

    Szanowni Klienci,

    informujemy, że 13 i 14 sierpnia 2020 r. (czwartek i piątek), wszystkie Biura Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. będą nieczynne.
    Wszelkie czynności związane z obsługą Klientów będą realizowane telefonicznie za pośrednictwem Infolinii PGE: 422 222 222 w godz. 8.00 - 17.00 lub mailowo pod adresem serwis@gkpge.pl.
    Zachęcamy także do realizacji spraw za pomocą systemu eBOK: www.ebok.gkpge.pl, a Klientów chcących zakupić kod do liczników przedpłatowych prosimy o kontakt pod numerem: 422 222 123.
     

    Więcej
  • Rośnie zapotrzebowanie na eko energię od PGE

    10.08.2020

    Coraz więcej klientów największego sprzedawcy energii w Polsce korzysta z popularnej oferty „Naturalnie, że energia”, gwarantującej jej pochodzenie z odnawialnych źródeł.

    Więcej
  • PGE Obrót promuje platformę Fachowcy i PGE eSklep

    27.07.2020

    W ramach najnowszej kampanii internetowej PGE Obrót największy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce wchodzący w skład Grupy PGE promuje platformę PGE eSklep oraz portal „Fachowcy", wspierając przy tym rodzimych producentów i usługodawców. 

    Więcej
  • Mobilne Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót w Ustrzykach Dolnych

    22.07.2020

    Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce powraca do obsługi.

    W czwartek, 23 lipca o godz. 11 pojawi się w Ustrzykach Dolnych obok budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pionierskiej 10.

    Więcej
  • PGE Obrót udostępnia kolejną formę cyfrowego podpisywania dokumentów

    14.07.2020

    Klienci PGE Obrót największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce, wchodzącego w skład Grupy PGE mogą teraz skorzystać z możliwości podpisywania dokumentów jedynie przy użyciu smartfona i e-dowodu. To kolejne, obok podpisu kwalifikowanego i wykorzystania profilu zaufanego, ułatwienie dla osób korzystających z kanałów zdalnych PGE.

    Więcej
pgeobrot_site