Pracownicy PGE Obrót, spółki zajmującej się w Grupie Kapitałowej PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, otrzymują zgłoszenia dotyczące podejrzanych wiadomości SMS trafiających do Klientów. PGE Obrót apeluje o ostrożność i przypomina o zasadach bezpieczeństwa.
Szanowni Państwo,
informujemy, że od 1 stycznia 2021 r. obowiązuje nowa Taryfa dla energii elektrycznej dla Odbiorców z grup taryfowych G zatwierdzona decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nr DRE.WRE.4211.56.9.2020.MSt1 z dnia 9 grudnia 2020 roku opublikowaną w Biuletynie Branżowym URE – Energia elektryczna Nr 277 (3231) z dnia 10 grudnia 2020 r.
informujemy, że 31 grudnia (Sylwester) godziny pracy placówek obsługujących Klientów zostaną skrócone:
· Biura Obsługi Klienta będą czynne w godzinach 8:00 - 13:00,
· Infolinia PGE tel. 422 222 222 będzie czynna w godzinach 8:00 - 15:00.
Przypominamy także o możliwości kontaktu z PGE Obrót za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: serwis@gkpge.pl) oraz skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK.
uprzejmie informujemy, że w Wigilię, 24 grudnia Biura Obsługi Klienta PGE Obrót oraz Infolinia PGE będą nieczynne.
W tym dniu nie będzie możliwe także doładowanie liczników przedpłatowych, dlatego prosimy o wcześniejszy zakup energii elektrycznej.
Spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii przygotowała specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy są lub planują zostać prosumentami, a wyprodukowany prąd będą wykorzystywać na potrzeby własnej działalności gospodarczej. Zapewnianie Klientom dostępu do zielonej energii to jeden z elementów nowej strategii Grupy PGE.